luni, 4 iunie 2012

B-Right Media şi Evolution – pe scenă alături de Mandinga


Concertul trupei Mandinga a adus duminică seară o premieră pentru Botoşani. 25 de copii şi tineri de la Asociaţia B-Right Media – Centrul de Voluntariat şi din trupele Evolution Crew, Mini Evolution si Evolution G, au urcat pe scenă alături de reprezentanţii ţării noastre la concursul Eurovision din acest an, pe ritmurile hitului “Zaleilah”.
 “Voluntarii noştri au vrut să demonstreze lumii întregi că, atunci când ai un vis, acesta se poate îndeplini.  Visul lor a fost să evolueze pe scenă alături de Mandinga, iar acesta a devenit realitate, după zile întregi de repetiţii ale coregrafiei. Mulţumim trupei Mandinga pentru colaborare”, a declarat Raluca Bălăşcău, coordonator al Centrului de Voluntariat B-Right Media.

FOTO SI VIDEO: 

5 comentarii:

Crisuu spunea...

pacat ca nu suntem reprezentati de cine trebuie in orasu asta , sunt trupe de dans mult mai bune ,ei au avut 3,4 miscari banale si chiar si cu alea ne-au facut de rusine , fara sincron, nu au fost facute cum trebuie...se poate vedea si in video....Evolutionu asta ne face orasul de rusine peste tot, concursuri in afara, spectacole si chiar si in oras la noi....cum puteti sa promovati asa ceva ? nu faceti decat sa ajutati la injosirea orasului...

Turcu George reprezentant Phoenix School Dance(Evolution Crew) spunea...

Draga mea stiu ca invidia e mare .....eu iti propun un targ daca esti mai buna(ca asa te lauzi) te rog dovedeste prin fapte nu prin vorbe. Legat de video ;) este o actiune de voluntariat alaturi de B-right Media . Te invit sa inveti istoria dansului urban si bazele lui apoi sa spui despre noi ca facem 2 3 miscari banale si fara sincron.

Turcu George reprezentant Phoenix School Dance(Evolution Crew) spunea...

PS: Va asteptam la un battle ca intre dansatori. Am mai facut provocarea asta dar nu dati curs ei fiindca va este frica de adevar.

radu spunea...

ideea e ca nu am dansat doar noi trupa evolution ci si altii care nu au legatura cu dansu si am facut miscari cat mai usoare pentru a putea si publicu sa danseze alaturi de noi.sincer comentariul tau nu are nici o legatura cu postarea de mai sus

Anonim spunea...

niste mincinosi si laudarosi...toti din evolution crew, nu am ceva cu mini sau alte trupe, la astia mari ma refer , am fost si eu acolo si nu imi mai trebuie..m-am lamurit....multi si prosti !

Trimiteți un comentariu

 
Design by Free Wordpress Themes | Bloggerized by Free Blogger Templates | Walgreens Printable Coupons