sâmbătă, 30 iunie 2012

Grup de initiativa pentru brandul Botosaniului


Asociatia B-Right Media face parte din grupul consultativ pentru construirea brandului orasului Botosani. Demarat de Asociatia Pro Botosani, careia i s-au alaturat ulterior mai multi reprezentanti ai societatii civile, proiectul isi propune sa gaseasca, in cadrul unor activitati diverse precum dezbateri, focus-group-uri, sondaje, evenimente acele particularitati definitorii pentru municipiu. Toate activitatile sunt concentrate in cadrul campaniei "Botosaniul pune suflet",  aflata in desfasurare, sub coordonarea lui Alexandru Sotropa, care este in acelasi timp si coordonator de voluntari in cadrul Centrului de Voluntariat B-Right Media si fost presedinte al Consiului Judetean si Regional al Elevilor.
Asociatia B-Right Media va sprijini acest proiect prin participare la dezbateri si evenimente, prin promovarea in cadrul actiunilor proprii si prin furnizarea de voluntari pentru activitatile campaniei.

Redam mai jos integral comunicatul emis de Asociatia Pro Botosani. 


Daca in 23 aprilie am sarbatorit impreuna Ziua Municipiului Botosani, printr-o dezbatere initiata de Asociatia Pro Botosani la care au luat parte peste 120 de botosaneni, in Sala Mare a Teatrului Mihai Eminescu, eveniment in cadrul caruia am diseminat proiectul „Botosaniul pune suflet - construcția, dezvoltarea și implementarea unui brand al orașului”.
A venit momentul ca in iunie sa facem impreuna primii pasi planificati.
Astfel, aceasta luna reprezinta momentul in care am conceput si actionat ca Grup de Sprijin si Actiune pentru sustinerea campaniei, grup din care fac parte botosaneni proactivi, din diverse categorii sociale, profesionale si de varsta, ale caror eforturi, idei, viziuni si activitati vor fi gestionate de coordonatorul campaniei, Alexandru Sotropa. Dorim ca pe parcursul actiunilor ce urmeaza sa aiba loc, acest grup sa se largeasca, sa integreze si alti oameni de valoare, ce pot pune umarul la atingerea obiectivului, acela ca Botosaniul sa aiba un brand puternic care să obţină suportul sustinatorilor locali si care presupune răbdare, viziune, colaborare şi gândire strategică.

De ce ne-am propus de dezvoltam un brand al orasului Botosani?
Asemeni unui produs, branding-ul ajută un oraș să-și definească identitatea, să se promoveze, să atragă atenția asupra sa, să se diferențieze de alte orașe sisă se vandă mai bine.
La fel ca o companie prestigioasă, un oraș faimos își va vinde mai bine produsele, va recruta elite, atrage investitori și vizitatori, în general va juca un rol important în afaceri. În consecință, acest oraș va fi mai bogat și va oferi o mai bună calitate a vieții. Ca și în cazul companiilor, orașele care au un brand puternic își valorizează mai bine produsele și serviciile, întrucât brandul adaugă valoare acestora.
„Brandul unui oraş reprezintă suma tuturor percepţiilor şi asocierilor pe care oamenii le au în legătură cu un anumit oraş”. Acestea pot include experienţe trecute, filme, ştiri, reclame, accesul la informaţie, vreme, preţuri, opiniile cetăţenilor din Botoşani.
Brandul de oraș poate aduce beneficii locuitorilor acestuia: Botoșaniul poate atrage investiții mai multe și mai importante, va fi căutat de cercetători, artiști și poate deveni o destinație pentru turiști.

Vom ramane in continuare alaturi de botosaneni in cele mai importante etape care urmeaza, dorind sa obtinem ideile, parerile si viziunile dumneavoastra, in calitate de cetateni ai urbei, despre un Botosani mai puternic, mai solidar, mai dezvoltat si cu o amprenta cultural- istorica de invidiat!

Va asteptam in acest week-end sa participati la evenimentul „Seri Melancolice Eminesciene”, sprijinit de Asociatia PRO Botosani inca de la prima sa editie, sa punem suflet pentru BOTOSANI!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Design by Free Wordpress Themes | Bloggerized by Free Blogger Templates | Walgreens Printable Coupons